Maailman huonoin myynnillinen sähköposti?
Tuoreimmalla videolla luetaan taas saamaani sähköpostia. Käytän sitä esimerkkinä kysymykseen: ”Millainen on hemmetin huono myyntispiikki?”
– Se on geneerinen, eikä kosketa vastaanottajaa millään lailla. (Ko. myyntitrategian nimi on: ”Kaikkea kaikille.”)
– Puhutaan pelkästään omasta agendasta ja yrityksestä.
– Unohdetaan lisäarvon tuottaminen.
– Sälytetään myyntiprosessin eteenpäinvieminen vastaanottajan harteille.
– Myyjätaho on vastaanottajalle täysin vieras ja tuntematon.
Millainen olisi sitten hyvä kaupallinen ehdotus? Pieleen ei varmasti mene, jos työn aloittaa lisäarvon tuottamisen vinkkelistä ja luottamuksen rakentamisen agendalla.
Lisää digivinkkejä YouTubesta!

Tiina Räisänen
Verkkoasema Oy
Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Lisää vaikuttajalta Tiina Räisänen



Lisää kategoriasta Myynti ja markkinointi