Sosiaalisen median trendit HR-markkinoinnissa vuonna 2020
Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa esitellään seitsemän HR-markkinoinnin näkökulmasta tärkeää sosiaalisen median trendiä ja suuntausta vuodelle 2020. Valitsin nämä sosiaalisen median trendit nimenomaan HR-markkinointikulmalla.
?Jakson kuvaussivu ja jaksoa koskeva teema-artikkeli: emine.fi/podcast118
⏱Jakson kesto: 30:41 min
Sosiaalisen median trendit vuodelle 2020:
1️⃣ Helposti kulutettavan, visuaalisen sisällön suosion kasvu.
2️⃣ Tykkäämis-painikkeen poistumisen vaikutus sisältösuunnitteluun ja algoritmin vivuttamiseen.
3️⃣ Talent-vaikuttajien strategisempi hyödyntäminen HR-markkinoinnissa.
4️⃣ Lokalisoinnin hyödyntäminen.
5️⃣ Sosiaalisen dialogin tarpeen korostuminen.
6️⃣ H2H – Ihmiseltä ihmiselle äänensävyn ja vaikuttamisen korostuminen.
7️⃣ Sisältömarkkinoinnin merkityksen säilyminen erityisesti B2B- ja asiantuntijapuolelle suuntautuvassa somemarkkinoinnissa.
Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista
Eminen Susanna Rantasen käsikirjoittama ja juontama Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcast on suunnattu modernien kasvuyritysten johdolle, markkinoinnille ja HR:lle. Se ilmestyy joka maanantai.
Susanna tarjoilee varsin liiketoimintalähtöistä ja luovaa ajattelua talent-yleisöön vaikuttamiseksi.
Vaikuttava Työnantajabrändi© on Eminen Susanna Rantasen kehittämä konsepti ja markkinoinnin metodi työnantajabrändin rakentamiseen digitaalisia ja sosiaalisia markkinoinnin keinoja hyödyntäen.

Susanna Rantanen
Emine Oy
Co-Founder & CEO
Lisää vaikuttajalta Susanna Rantanen



Lisää kategoriasta Myynti ja markkinointi