Bonfire.fi

Jakso 9: Kotipizzalla ollaan hereillä megatrendeistä ajoissa – lauteilla Janne Reimari, Kotipizza

Kaupallinen yhteistyö: Fellowmind

Kaikkihan tuntevat Kotipizzan – ja kun Kotipizzan nimen vain mainitseekin, niin vesi herahtaa kielelle ja nenässä tuoksuu pizzan huumaava tuoksu. Tässä jaksossa hostimme Sami istahtaa Digilöylyjen lauteille Kotipizzan kehitysjohtaja Janne Reimarin kanssa.

Kotipizza on suomalainen menestystarina. Ehkä voisi sanoa jopa muutostarina. 15 vuoden aikana yritys on tehnyt valtavasti muutoksia aina yrityslogon ja brändi-ilmeen uudistamisesta vastuullisempiin tuotteisiin ja korkeampaan kotimaisuusasteeseen sekä niistä rehelliseen viestimiseen. Yrityksessä on oltu hereillä megatrendeistä ajoissa: Verkkokaupan kehittäminen aloitettiin ennen koronakriisiä, joten valmista ratkaisua oli helppo skaalata korona-aikana. Yritys on myös halunnut pitää kotiinkuljetuksen ja koko hankinta- ja logistiikkaketjun aina omissa käsissään – tehden kannattavaa liiketoimintaa. Myös data- ja teknologiamatka aloitettiin jo vuosia sitten, joten nyt yrityksessä pystytään hyödyntämään historiadataa mm. kuluttajakäyttäytymisen muutosten seuraamiseen ja segmentointiin.

Digilöylyjen lauteilla selviää monta mielenkiintoista yksityiskohtaa Kotipizzasta, mitä et varmasti vielä tiennyt. Kuten esimerkiksi se, että Suomessa on noin 80 maitotilaa, jotka tuottavat Valiolle maitoa, mistä tehdään juustoa vain Kotipizzan pizzoihin. – Mikä työllistävä vaikutus pizzoilla onkaan! Tai että Kotipizzalla on oma tuuliturbiini, jolla se tuottaa tuulivoimasähköä omiin tarpeisiin. – Miten onnellisia Kotipizzan ravintolayrittäjät ovatkaan tänä päivänä, kun voivat ostaa omasta tuuliturbiinista sähköä aika mukavalla hinnalla!

Kuuntele tämä podijakso ensin – ja tilaa vaikka sen jälkeen herkullinen Kotipizza kotiinkuljetuksella!

Kurkkaa kauden muut jaksot täältä!

Fellowmind

Lisää vaikuttajalta Fellowmind


Lisää kategoriasta Kaupallinen yhteistyö