Voiko B2B yritys myydä somessa? Äänessä Tom Laine ja Tiina Räisänen
Lyhyesti vastaus on: ”Kyllä voi.”
Tuoreimmalla videolla keskustellaan siitä millaisia mahdollisuuksia sosiaalinen media tarjoaa B2B -yritysten myyntiin ja markkinointiin. Kanavajättiläiset kuten Google ja Facebook tarjoavat edullista mediatilaa, joissa voidaan kohdentaa yritysten viestintää juuri halutuille kohderyhmille. Viestinnän tulisi kuitenkin olla kiinnostavaa ja informatiivista, pelkän ”Pyydä tarjous!” -mölinän sijaan. B2B -myynnissä korostuvat myös henkilökohtaiset suhteet ja luottamus, joiden syntymistä voidaan vauhdittaa asiantuntijoiden omien henkilöbrändien ja social sellingin avulla.
B2B-yrityksen modernin myynnin pyhäkolminaisuus:
- Sisältömarkkinointi
- Henkilöbrändäys
- Social selling
Lisää digivinkkejä YouTube-kanavalta!
Tiina Räisänen
Verkkoasema Oy
Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Lisää vaikuttajalta Tiina Räisänen
Lisää kategoriasta Myynti ja markkinointi