Työ muuttuu – Case Neste
Yhteistyössä Gapps
Olin tänään Gappsin toimitusjohtajan Kasperi Pöyryn vieraana heidän webinaarisarjassaan, jossa käsitellään työn muutosta. Keskustelumme aiheena oli Nesteen sisäisen viestinnän ja työtapojen kehitys osana laajempaa, ulospäin näkyvää muutosta brändiin ja viestintään. Keskustelimme mm. imagollisesta muutoksesta siirryttäessä ”vanhasta Neste Oil:sta” Nesteen nykyiseen asemaan globaalina uusiutuvan energian edelläkävijänä. Kävimme läpi työtä, jota muutoksen eteen on tehty ja sitä miten sisäistä viestintää ja työtapoja on kehitetty tukemaan muutosta. Kerroin konkreettisista toimenpiteistä, joita Nesteellä tehtiin sisäisen viestinnän osalta muutoksen aikana, ja avaan miten nämä toimenpiteet ovat vaikuttaneet esimerkiksi siihen, kuinka henkilöstömme on sitoutunut yhtiön strategiaan.

Kaisa Lipponen
Paulig
Viestintä- ja vastuullisuusjohtaja
Lisää vaikuttajalta Kaisa Lipponen
Lisää kategoriasta Myynti ja markkinointi