Things+ podcast: Kaikki on viestintää, viestintä on kaikki (S2E2)
Viestintä on yhä tärkeämpi tekijä kaikessa mitä yritykset tekevät. Viestintää ja yrityksen tarinaa mietitään yhtäältä hallitukselle ja omistajille, toisaalta työntekijöille ja asiakkaille.
Miksi viestintä on nyt kaikkialla? Miten tämä näkyy? Mitkä syyt tähän ovat vaikuttaneet? Miten yritykset pärjäävät viestinnällistyvässä maailmassa. Ulla, Liisa ja Sampo juttelevat aiheesta.
Things+ on podcast, jossa havainnoidaan vapaamuotoisten keskustelujen kautta käynnissä olevaa murrosta. Sitä tulkitaan liiketoiminnan, designin ja strategian lähtökohdista.
Näkökulmat ovat moninaisia ja keskustelijoiden kokemuspohja laaja, mutta kaiken yhdistävät tekijät ovat uteliaisuus ja empatia.
Team Things+
- Liisa Holma (offering lead, customer experience design & innovation) rakentaa organisaatioille uutta ja merkityksellisempää tapaa toimia.
- Petri Lattu (man with a mission) katsoo tulevaisuuksiin ja muotoilee niistä uusia ja parempia.
- Ulla Jones (customer experience lead, DNA) johdattaa yritysten design-kyvykkyyksiä uudelle tasolle.
- Sampo Axelsson (head of strategy, Miltton Creative) yhdistää designin ja markkinoinnin, kokemuksen ja brändin rinnakkaiset todellisuudet.
Näkökulmien moninaisuutta vahvistetaan edelleen vierailevilla keskustelijoilla.
Kuuntele itsellesi sopivimmalla alustalla:
Spotify
Soundcloud
iTunes
Osallistu keskusteluun: twitter.com/thingspluspod

Liisa Holma
Un/known
CEO
Autan johtajia muovaamaan ja luomaan strategioita, jotka tarjoavat organisaatiolle selkeän ja innostavan suunnan. Ongelmanratkaisu on osaamiseni ydintä. Olen työskennellyt strategiarooleissa ja johtanut muutoshankkeita niin suurissa kuin pienissäkin yrityksissä. Minulla on myös kokemusta johtoryhmä- ja hallitustyöstä. Työssäni yhdistelen perinteisiä strategia- ja analyysityökaluja uuteen johtamisosaamiseen ja ihmiskeskeisiin työtapoihin. Näkemykseni mukaan onnistumiseen tarvitaan hyvän suunnitelman ja innostavan tavoitteen lisäksi yhteinen selkeys sekä toimiva kulttuuri. Kirjoitan kirjaa B2B-asiakaskokemuksesta yhdessä neljän muun alan asiantuntijan kanssa. Alma Talent julkaisee kirjan maaliskuussa 2021.
Lisää vaikuttajalta Liisa Holma



Lisää kategoriasta Myynti ja markkinointi