Bonfire.fi

Oona Kankkunen ahkeroi parhaillaan tulevan esikoiskirjansa parissa – ”Modernista myynnistä ja social sellingistä puhutaan paljon, mutta ymmärretään vähän.”

Sosiaalisen median valmentaja ja yrittäjä Oona Kankkunen kirjoittaa parhaillaan esikoisteostaan, joka käsittelee myyntiä sosiaalisessa mediassa. Kirja ilmestyy Bonfire Booksin kustantamana keväällä 2023.

Oonan oma ajatus kirjasta kumpuaa hänen omasta intohimosta ja missiosta vaikuttaa myyntiin ja auttaa ihmisiä sekä yrityksiä myynnin kehittämisessä.

– Modernista myynnistä ja social sellingistä puhutaan paljon, mutta ymmärretään vähän. Siis sitä, miten ja miksi sitä tulisi tehdä. Kirjailijana tavoitteeni on, että myynti ja markkinointi osaisivat jatkossa palvella asiakastaan parhaalla mahdollisella tavalla, monikanavaisesti. Haluan edesauttaa sitä, että suomalainen myynti olisi näkemyksellisempää ja sosiaalisempaa sekä viestintä vetovoimaisempaa.

Kankkunen toivoo tulevan kirjansa herättävän syvempää ymmärrystä siitä, miten myynti ja ostaminen ovat muuttuneet. Hän toivoo myös, että kirja tarjoaa yritysten johtohenkilöille konkretiaa siitä, miten sosiaalisen myynnin kulttuuria rakennetaan ja jalkautetaan.

Kirjan kirjoitusprosessi on vielä kesken. Ensimmäinen käsikirjoitusversio näkee pian päivänvalon, mutta siitä todellinen työ vasta alkaa. Kankkunen kokee esikoiskirjansa kirjoittamisen olleen toisaalta haastavaa, mutta samalla helppoa kuin päiväkirjan kirjoittaminen.

– Prosessi on ollut valtavan inspiroivaa, koska olen oppinut itse jokaisesta kirjaan kirjoitetusta sivusta. Tulen varmasti kasvamaan tämän matkan aikana henkisesti pari metriä.

Mikäli haluat ensimmäisten joukossa tiedon, kun Kankkusen kirja on ennakkotilattavissa, liity sähköpostilistalle täältä. Nopeimmat kirjan ennakkotilaajat saavat eksklusiivisen yllätysedun.

Teksti: Harri-Pekka Pietikäinen

Kuva: Jani Utriainen

Bonfire

Lisää vaikuttajalta Bonfire


Lisää kategoriasta Bisneskirjallisuus