Bonfire.fi

Miksi työnantajabrändin kehittäminen muuttuu?

Työnantajabrändin kehittäminen aktivoitui kunnolla vuoden 2018 aikana. Siitä on 22 vuotta, kun työnantajabrändäys keksittiin. Työnantajabrändäyksen alkuperäinen tavoite on edelleen pätevä ja pitävä, mutta työnantajabrändin kehittämisen tapoihin kohdistuu voimakkaita muutostarpeita.

Digitaaliset ja sosiaaliset alustat, ja ylipäätään digitalisoitunut ja sosialisoitunut maailma on muuttanut kuluttajakäyttäytymistä niin voimakkaasti, että modernisti toimivilla työnantajilla on loistavat mahdollisuudet erittäin vaikuttavien kokemusten ja kohtaamisten rakentamiseen. Sitähän työnantajakuvan ja työnantajabrändin kehittäminen aidoimmillaan on: kohtaamisia ja kokemuksia, joista muodostuu vetovoimainen ja kutsuva työpaikka.

Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa käsitellään syitä sille, miksi työnantajabrändin kehittäminen on niin suuressa muutoksessa.

Jakson kesto: 55min

Vaikuttava Työnantajabrändi© on Eminen Susanna Rantasen kehittämä konsepti ja moderni työnantajabrändin rakentamisen metodi, joka on kehitetty nopeasti kasvavien ja skaalautuvien yritysten erityistarpeisiin.

Susanna Rantanen Emine asiantuntijabrändi

Susanna Rantanen

Emine Oy

Co-Founder & CEO

Lisää vaikuttajalta Susanna Rantanen


Lisää kategoriasta Työhyvinvointi