Mikä on markkinoinnin tarkoitus?
Modernissa markkinoinnissa on tapana kiinnittää kovastikin huomiota uusimpiin työkaluihin, teknologioihin, järjestelmiin ja kanaviin. Siinä tohinassa saattaa kuitenkin unohtua se ydinsyy miksi markkinointia tulisi yleensäkin tehdä. Markkinoinnin voima on siinä, että sen keinoin voidaan kuljettaa tarinoita tulevien asiakkaiden korviin, herättää tunteita ja jäädä mieleen. On selvää, että jos siinä onnistutaan, on itse myyntityön tekeminen huomattavasti helpompaa. Markkinoinnin tärkein tarkoitus onkin:
- Luoda asiakkaita kiinnostavia tarinoita.
- Herättää tunteita.
- Kuljettaa tarinat asiakkaiden korviin.
Tiina Räisänen
Verkkoasema Oy
Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Lisää vaikuttajalta Tiina Räisänen
Lisää kategoriasta Myynti ja markkinointi