Bonfire.fi

LinkedIn vuonna 2020? Äänessä Tom Laine ja Tiina Räisänen

LinkedIn on liike-elämän suosituin sosiaalisen median kanava. Koska siellä on mahdollista tavoittaa yrityselämän päättäjiä, se tietenkin kiinnostaa myyjiä ja markkinoijia.

LinkedIn kuitenkin kehittyy ja muuttuu jatkuvasti, mutta miten? Mikä on tärkeää LinkedIn:ssä vuonna 2020?

  1. Sisältömarkkinointi. Edelleen, sisältö ratkaisee pelin. Tekstisiällön lisäksi kannattaa hyödyntää videoita, niin natiivilatauksina kuin livelähetyksinäkin. Myös tiedostojen jakaminen on mahdollista.
  2. LinkedIn mahdollistaa jatkossa viestinnän määrätietoisen mittaamisen. Pelkän verkostoitumisen sijaan, tällekin kanavalle voidaan asettaa selkeitä (kaupallisia) tavoitteita.
  3.  Mainonnan kohdentamisen uudet mahdollisuudet.

 

Digivinkit tuoreena YouTube-kanavalta!

 

Tiina Räisänen

Verkkoasema Oy

Toimitusjohtaja, sanansaattaja

Lisää vaikuttajalta Tiina Räisänen


Lisää kategoriasta Myynti ja markkinointi