Bonfire.fi

Kuka on vuoden 2021 bisnesvaikuttaja? Äänestä!

Bonfire.fi-bisnesmedia palkitsee jälleen vuoden bisnesvaikuttajan. Kyseessä on henkilö, joka on tuonut avoimesti esiin omia kokemuksiaan ja näkemyksiään, sekä osallistanut ja johtanut niiden ympärillä käytävää keskustelua.

Shortlistille valikoituneet viisi ehdokasta edustavat kukin Bonfiren arvomaailmaa. Ennakkoluulottomasti ja rohkeasti he jakavat havaintoja ja hahmottavat visioita ympäröivästä yhteiskunnasta, kukin omasta uniikista tulokulmastaan käsin.

Vuoden 2021 bisnesvaikuttajaehdokkaat:

Tommi Laiho

Folk Finlandin luova johtaja Tommi Laiho on tehnyt läpi vuoden tinkimätöntä työtä avoimemman ja paremman markkinoinnin puolesta. Hänen blogitekstinsä ovat järjestäen luettuja ja herättävät paljon keskustelua. Laihon tekstit ovat havainnoiltaan tarkkoja ja tunnistettavia. Kuluvana vuonna hänelle myönnettiin MAT-säätiön Mainonnan Monitaho -tunnustus. Laiho on myös kirjailija, jonka esikoisteos Uhanalaiset (Myllylahti 2021) julkaisiin kuluvana vuonna.

Milja Köpsi

#Mimmitkoodaa-ohjelman vetäjä Milja Köpsi on tuonut esiin näkökulmia koskien työelämän sukupuolidiversiteettiä. Köpsin kannanotot ovat vahvoja, mutta niissä on läsnä myös hänen persoonastaan kumpuava lämpö. Viime aikoina Köpsi on tullut tunnetuksi myös Kiukas & Köpsi -podcastista, jonka yhteydessä hän on puhunut paljon nykyaikaisen ja ihmisläheisemmän johtamisen puolesta.

Ujuni Ahmed

Ihmisoikeusaktivisti Ujuni Ahmed puhuu ja tuottaa sisältöä moninaisuuden puolesta. Ahmedin artikkeli Valkoisen miehen syndooma on yksi Bonfiren vuoden luetuimmista sisällöistä. Se herätti laajaa keskustelua, joka jalkautui myös muihin medioihin. Kuluvan vuoden aikana Ahmed valittiin myös Kansallisteatterin kotikirjailijaksi.

Petteri Kilpinen

Aava Virta -hyvinvointi- ja valmennusyksikön liiketoimintajohtaja Petteri Kilpinen julkaisee ahkeraan sisältöjä koskien työhyvinvointia. Hänen Viikon Varianssi -kolumninsa ovat luettuja ja herättävät aika ajoin kiivastakin keskustelua. Kilpisen tyyli kirjoittaa on provosoiva mutta tarkkanäköinen.

Riikka Tanner

Frankly Partnersin business director Riikka Tanner tuottaa sisältöä strategiasta ja asiakaskokemuksesta käsin. Tannerin Johdon Agendalla -brändi on jalkautunut monikanavaiseksi mediaksi, josta mm. podcastit ovat Bonfiren eniten kiinnostavia sisältöjä. Tanner oli osakirjoittajana teoksessa Menestys syntyy asiakaskokemuksesta, joka oli yksi vuoden 2021 puhutuimmista bisneskirjoista Suomessa.

 

Äänestä vuoden 2021 bisnesvaikuttajaa täältä! 

Bonfire

Lisää vaikuttajalta Bonfire


Lisää kategoriasta Johtaminen