Bonfire.fi

Johdonmukainen brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa

Mitä brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa tarkoittaa?

Miten brändiä voidaan rakentaa sosiaalisessa mediassa?

Eroaako sosiaalisessa mediassa tapahtuva henkilöbrändin, asiantuntijabrändin, työnantajabrändin tai yritysbrändin rakentaminen jotenkin toisistaan?

Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi-podcastin jaksossa kerron, miten Vaikuttava Työnantajabrändi©️ -konseptia voi hyödyntää brändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa.

Mitä brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa tarkoittaa?

Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa itselle tai yritykselle on tietoista markkinointiviestintää, jonka tavoitteena on erottua itse tai erottaa brändin rakentamisen kohde muista vastaavista. Hyödynnämme sosiaalisen median mahdollisuuksia, kuten nopeaa ja kustannustehokasta viestin välittämistä, vuoropuhelua ja laajaa verkostoitumista synnyttääksemme käsityksiä siitä, mitä brändi edustaa ja kenen elämästä se voi tehdä parempaa.

Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa tarkoittaa käytännössä:

  1. Voitamme systemaattisella markkinointiviestinnällä tavoittelemamme yleisön huomion yhä uudelleen ja uudelleen kilpailevien markkinointiviestien joukossa.
  2. Syvennämme tavoittelemamme yleisön tietoisuutta meistä sanoma kerrallaan.
  3. Kasvatamme tavoittelemamme yleisön mieltymystä meihin kokemus kerrallaan.
  4. Ja pyrimme palauttamaan antamamme arvon takaisin konversioiden muodossa.

Jakson sisältö

Tämä jakso kiteyttää brändin rakentamisen kokonaisuuden Vaikuttava Työnantajabrändi -konseptia ja markkinoinnin metodia hyödyntäen.

Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista

Eminen Susanna Rantasen käsikirjoittama ja juontama Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcast on suunnattu modernien kasvuyritysten johdolle, markkinoinnille ja HR:lle. Se ilmestyy joka maanantai. Susanna tarjoilee varsin liiketoimintalähtöistä ja luovaa ajattelua talent-yleisöön vaikuttamiseksi.

Vaikuttava Työnantajabrändi© on Eminen Susanna Rantasen kehittämä konsepti ja markkinoinnin metodi työnantajabrändin rakentamiseen digitaalisia ja sosiaalisia markkinoinnin keinoja hyödyntäen. Se on kehitetty erityisesti modernien kasvuyritysten skaalautumistarpeita ajatellen.

Susanna Rantanen Emine asiantuntijabrändi

Susanna Rantanen

Emine Oy

Co-Founder & CEO

Lisää vaikuttajalta Susanna Rantanen


Lisää kategoriasta Myynti ja markkinointi