Bonfire.fi

Ihmisen kokoista teknologiaa – Vieraina Kirsi Saarikko ja Heini Dahlström

Kaupallinen yhteistyö: Accenture

Kaupan alalla asiakasryhmä on varmuudella moninainen. Tämä vaatii myös teknologian kehittäjätiimiltä laaja-alaista ajattelua ja todellista asiakaskeskeisyyttä. Kaupan teknologia näkyy kuluttajille etukortteina, digitaalisina hintalappuina hyllyn reunassa sekä silloin kun tarjolla on tarpeeksi todella suosittuja elintarvikkeita.

Kirsi Saarikko toimii IT- ja digijohtaja vähittäiskaupan verkkokaupoissa ja myymälätoiminnoissa SOK:lla. Hän on urallaan nähnyt monia toimialoja, jota pitääkin teknologialalla työskentelyn yhtenä parhaista puolista.

Heini Dahlström työskentelee asiakkuusjohtajana SOK:lla vastuualueena asiakasomistajuus, vihreä S-Etukortti, ja sen palvelut digissä ja kivijalassa. Heinin mukaan teknologian kanssa työskentelyssä on hyötyä rohkeudesta ja uteliaisuudesta: ala muuttuu jatkuvasti, joten myös työntekijä saa uudistaa itseään usein.

“Haaste kaikille alalla  – ja tulevaisuudessa vielä enemmän – on se, että ei voi tyytyä vain siihen että oppinut jonkun yhden asian. Koko ajan pitää olla vähän tutka päällä, ymmärtää ja olla kiinnostunut.” – Kirsi Saarikko

Kuuntele lisää Teknologiapolkuja-podcastia täällä!

Milja Köpsi

Ohjelmisto- ja e-business ry

#mimmitkoodaa-ohjelman vetäjä

#mimmitkoodaa ohjelman vetäjä, ihan oikea ritari. Tärkeät jutut elämässä mm. inhimillisyys, ihmiset, tasa-arvo, diversiteetti sekä elinikäinen oppiminen.

Lisää vaikuttajalta Milja Köpsi


Lisää kategoriasta Kaupallinen yhteistyö